FAQ
Moet ik een voorschrift hebben om naar de kiné te komen?
Ja, je hebt steeds een doorverwijzing nodig van een arts.
Een voorschrift moet binnen de twee maanden gestart worden.
Hoe kan ik een afspraak maken of wijzigen?
Behandelingen gebeuren uitsluitend op afspraak en vinden plaats tussen 8u00 en 21u00 telkens van maandag tot en met vrijdag. Huisbezoeken zijn ook mogelijk indien de patiënt niet mobiel genoeg is om naar de praktijk te komen.
Een afspraak maak je bij voorkeur telefonisch via het nummer 02/767 54 72. Indien we niet bereikbaar zijn kan je ons ook steeds een mail sturen.
Wens je je afspraak te verplaatsen of te annuleren doe je dit 24 uur op voorhand. Anders kan de afspraak aangerekend worden.
Heb je vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen.
Moet ik iets speciaals meebrengen de eerste consultatie?
Je brengt je voorschrift en je ID mee, alsook een vignetje van je mutualiteit. Verslagen of resultaten van vroegere onderzoeken mag je zeker ook meebrengen. Indien je dit kalenderjaar reeds kinebehandelingen bij een collega in een andere praktijk gehad hebt, is het belangrijk dat je dit vermeldt om problemen bij de terugbetaling door de mutualiteit te vermijden.
Losse (sport)kledij maakt de behandeling en eventuele oefeningen comfortabeler. Breng je eigen handdoek mee als je oefentherapie moet volgen.
Hoelang blijft een voorschrift geldig?
De eerste behandeling dient plaats te vinden binnen 2 maand na de datum die op het voorschrift staat vermeld.
Wat zijn de tarieven?
Hoe kan ik betalen?
Je kan steeds betalen met je payconiq of met bancontact.
Waar kan ik parkeren?
Kom je met de auto, dan kan je meestal plek vinden in het betalend gedeelte van de straat. Een stukje verderop kan je gratis parkeren. Dit is een blauwe zone, vergeet je blauwe kaart dus niet.
Op wandelafstand zijn er meerdere fietsenstallingen voorzien.